آموزش فوتبال

آموزش فوتبال توسط کارشناس فوتبال محمد دادوند

آموزش فوتبال

آموزش فوتبال توسط کارشناس فوتبال محمد دادوند

تمرینات عادی

تمرینات عادتی 

حرکات مهارتی با پا : 
توپ را با پای راست و چپ (قسمت پهن روی پا) به سمت بالا بزنید و با پای دیگر آن را کنترل کنید . اگر بار اول موفق نشدید ، مایوس نشوید و دوباره شروع کنید . با تکرار و تمرین توپ را بهتر کنترل خواهید کرد . 

حرکات مهارتی با سر : 
سر را به عقب ببرید و سعی کنید توپ را به سمت بالا بزنید . بعد از فرود توپ با استفاده از پیشانی بار دگر به آن ضربه بزنید . اگر حرکات مهارتی برای مسابقه اهمیت زیادی ندارد ، اما لااقل وسیله ای مناسب برای آشنا شدن با توپ و درک آن می باشند . با تمرین یک رشته حرکات مهارتی و کنترلی میان توپ و سطوح مختلف تماس می توانید از آن خوب استفاده کرده و عکس العمل خود را در لحظه مناسب بهتر کنید . 

حرکت با توپ درحالت سر به بالا : 
این نوع حرکت را بررسی کردیم : 

یک تکه کارتن را طوری دور گردن خود جا دهید که پاهایتان را نبینید ، سپس با توپ حرکت کنید . ابتدا سر خود را مرتبا پائین می آورید تا پاهایتان را ببینید . اما این عمل تدریجا کم شده و بدین ترتیب دید شما بهتر خواهد شد . 

معنای تمرین خوب این نیست که برنامه جلسات آن مرتبا مشکل تر شود . 
تمرینات خود را ساده کنید . هنگامی که بازیکن اصول فوتبال را یاد گرفت ، می تواند موارد تکنیکی جدید را نیز فرا بگیرد و بدین ترتیب به کمک آموخته هایش پیشرفت کند . 
هرگز عیب یک فوتبالیست را ندیده نگیرید . اگر کسی خطای بازیکن را به او گوشزد نکند ، این خطر بوجود خواهد آمد که آن مدت زیادی در خاطرش بماند . یک مربی قبل از هر چیز آموزگار خوبی است که باید توجه بیشتری به شاگردان کم استعداد خود کند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد